Elsa Jonsson

Effektiv dag

Publicerad 2014-01-19 00:27:44 i Vardag,

Det här blev en ganska händelserik Lördag ändå. Har hunnit med massor! Och jag trodde inte jag skulle hinna med nåt.
Vaknade runt 11. Bestämde mig rätt snabbt för att jag skulle åka ner på byn en sväng och titta på skor. Men det blev inga skor, det blev ett par byxor istället. Och det blev ingen liten sväng heller. Blev kvar från 12 till 16.
Hälsade på mamma på jobbet en stund innan jag tänkte åka hem. Sen skickade hon mig på Ica där jag träffade min faster och kusin som skulle åka och hälsa på farmor och farfar, så jag hängde på dit jag också och blev kvar till fyra.

När jag kom hem satte jag igång och fixa lite till min hemlis-överrasknings-födelsedags-present till Klaris. Hon är så nyfiken så hon håller på dör, skitkul är det, hahah. Jag retas. Mycket :)
Sy om ett par shorts har jag också hunnit med! Eller.. Jag fick psyk på symaskinen som dampa sönder, så till sist fick mamma ta över. Självklart fungerar det så fort hon sätter sig. Världen är emot mig. Nu är sista steget till att dom förstora shortsen ska bli lagoma att tvätta dom i 60grader istället för 40. Påhittig är jag, hoppas dom inte förstörs bara. 
Sen blev det ju även en hel del dansmatta med Agnes som ni såg i senaste inlägget. Och sedan lite styrketräning på det. Nu har jag just duschat och satt mig i soffan med en kopp thé för att varva ner.

Hoppas ni haft en trevlig Lördag! Det har jag iallafall. Puss på er.

Kommentarer

Postat av: klara

Publicerad 2014-01-19 18:47:28

Dör snart. Låt det bli Fredag fort!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela