Elsa Jonsson

Another HÄLJ over

Publicerad 2014-01-19 12:59:56 i Vardag,

Godmorgon på er! 
Här sitter jag i mina nya, supersköna byxor och kollar på Lejla bakar. Bak och matlagningsprogram är inte bra för mig. Jag får sån lust att testa allting! Men, jag har ju ingen ugn.. Otroligt surt att inte ha en ugn dom allra flesta dagar i mitt liv faktiskt! I min nästa lägenhet måste jag ha en pizzaugn eller nåt för att väga upp för tiden i den här lägenheten.

Igår när jag vaknade så var det så sjukt fint ute! Massor av snö och solen sken, så jag tänkte ge mig ut på en fotorunda efter min sväng på byn. Men sen hade ju solen försvunnit, så det blev inget. Men imorse gick jag ut även fast solen inte var riktigt på min sida. Men fick lite fina bilder på snön iallafall! Dom kommer nog upp senare när jag lagt in dom i datorn. 

Idag ska jag fixa mer med Klaras present, och sen bär det av tillbaks till Ljusdal för ännu en skolvecka. Hörs hörrni! 

Kommentarer

Postat av: klara

Publicerad 2014-01-19 18:49:49

Din jäkla teaser!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela