Elsa Jonsson

Blandade känslor

Publicerad 2014-02-27 23:13:41 i Vardag,

Just nu är jag både jätteglad och jätteledsen. Jag hade ju både min balklänning och studentklänning väntandes i Edsbyn idag, och jag har nu testat båda.
Det jag är jätteglad över är att balklänningen satt bra, och är så himla fin! En liten gnutta stor var den, men den hänger kvar på höfterna, och med en freebra under sitter tuttarna på plats ändå :)
Nu kommer vi alltså till den sorgliga delen... studentklänningen har den konstigaste passform jag nånsin varit med om. Vanligtvis så brukar det vara ett problem med mig att kläder är för liten över bysten, men stor i midjan. Men klänningen var helt tvärtom. I midjan var den perfekt, men för att fylla upp tuttpartiet skulle jag behövt ta typ minst F-kupa! Sjukt konstig passform som sagt. Blir bara att skicka tillbaka och försöka hitta en ny... Känns inte kul alls. Det här var den perfekta klänningen :/

Nog om det. Nu ska jag sova, och sedan kliva upp till nåt som är 1000 gånger sorgligare.
I miss you ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela