Elsa Jonsson

Tjockisvecka och nya kategorier

Publicerad 2013-10-30 21:08:00 i Vardag,

Nu är det färdigkalasat, och jag har myst ner mig i sängen med min kära dator. 
Typiskt att just när jag fått för mig att börja leva lite hälsosammare (vilket man tänker att man ska börja med ungefär varje dag i livet) så är det 2 kalas på samma vecka plus lösviktsgodis för 3.90 på ICA... Kommer aldrig komma in på det där nyttiga livet tror jag. Snart är det ju jul också. 

Jag gillar att läsa varierande bloggar. Och då vill jag såklart att min blogg ska vara varierande, så kanske det känns roligare för er att läsa, och roligare för mig att skriva. Så därför har jag skapat några fler kategorier: Skönhet, träning, foto och mode. Foto och mode skapade jag dock när jag startade bloggen, men har endast ett inlägg i varje, så jag vill satsa på lite fler!
Jag är definitivt ingen expert inom nåt av dessa områden. Men jag kan ju iallafall dela med mig av mina egna små tips som funkar för mig. Och det kanske är nån liten själ där ute som tycker att jag t.ex sminkar mig fint trots min brist på kunskap. Och då kan jag vara ett ljus för den personen. Haha. Och träningskategorin vill jag ha för att pusha mig själv till att träna genom att jag sen kan se duktig ut här på bloggen.
Det argumenterande talet är fortfarande en sån sjukt jobbig del i mitt liv. Jag kommer inte på nåt att prata om! Och om jag kommer på nåt ämne så har jag ingen aning om vad man kan säga om det. Och jag ska alltså lyckas pyssla ihop ett helt tal till på Tisdag... Undra om det är dags att sms läraren om vilket stort problem det här är för mig och hoppas på lite hjälp.

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2013-10-30 23:49:10

Inte för att vara en glädjedödare men talet ska vara klart på Måndag :))

Svar: Vi ändrade ju till att vi skulle hålla dom på tisdan istället :)
Elsa Jonsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela