Elsa Jonsson

Söderhamn- + Bollnässhopping

Publicerad 2013-10-30 15:38:23 i Vardag,

Hej på er! Ska passa på att blogga nu innan Sebastian slutar jobbet, för då åker vi till Föne och firar Olivia som fyller 15 idag.

Var som sagt till Söderhamn igår. Men vi blev klar så fort där, så vi åkte till Bollnäs och fortsatte shoppa och tog en fika. Höll mig ganska bra i shoppingtyglarna faktiskt! Det enda jag köpte i klädväg var ett jätteultraoversize-linne för 30:- på H&M. tänkt att ha och dansa i, jag har så dåligt med danskläder. I Bollnäs hittade jag äntligen ett par varma skor. Jag hoppas att dom är varm iallafall, för mina fötter fryser ihjäl 24/7. 

På tåget hem pusslade jag ihop ett litet collage på dom grejer jag hade med mig också. Några saker åkte till Edsbyn istället, t.ex skorna. Men här är iallafall lite smågrejer jag köpte:

 

Kommentarer

Postat av: Agnes

Publicerad 2013-10-30 18:07:53

Har du provat nagellacket? Det var jätte bra iaf :)

Svar: Nä det har jag inte. Härligt :)
Elsa Jonsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela