Elsa Jonsson

Plusgrader

Publicerad 2013-11-27 13:37:00 i Vardag,

Riktigt, riktigt skönt att sluta 12:45 en dag jag egentligen skulle sluta 18:00. RIKTIGT SKÖNT! Fick skjuts av Jullan hem. Hoppade i zipperallen så fort jag kom innanför dörren och slängde mig i soffan med datorn. 
Det är första gången på länge som det är ljust när jag kommer hem, och min trappuppgång luktar precis lika som den gjorde i somras, tror det är för att det är så varmt ute. 

Igår hade vi alltså vår Jazz & Blues konsert! Publiken verkade väldigt nöjda med kvällen, och det gick enligt mig bra för alla att sjunga och spela. Väldigt hyllat blev konceptet och maten verkade också vara god. 
Så kort sagt så blev det väl lite succé iallafall :)

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela