Elsa Jonsson

50kg bänkpress

Publicerad 2013-11-28 14:43:34 i Vardag,

När jag vaknade imorse vräkte det ner snö från himlen. Äntligen tänkte jag, man bara måste ju få snö tills December liksom. Men sen blev det visst plusgrader, och nu har näst intill all snö förvandlats till slask.. Undras om det blir en slaskig julskyltning på söndag. Minns bara en gång tidigare det inte vart snö på julskyltningen. Hoppas det blir några centimeter i helgen, annars får man ju inte riktiga julskyltningskänslan på söndag! (Ja, det finns en julskyltningskänsla, som jag tror nästan alla Edsbybor nån gång har känt)

Eftersom det snöade så mycket imorse fick jag skjuts upp till skolan av snälla Julia. Men när hon kom hit så hade det redan slutat snöa. Började 11:10 med ensamble. Då kom vi på att vi ska ju faktiskt spela i cafeterian imorgonbitti, så vi bestämde låtar till det idag. Klart man är duktig på att förbereda sig i tid. Och inte nog med det så ska jag sjunga en låt som vi inte spelat sen i början av 2an eller nåt sånt. Haha, kan ju bli spännande.
Jag blev illamående av korven på lunchen. Usch. Inge go var den.

4 pers var vi på idrotten idag. Men det flöt på ändå. Vi hade styrka i gymmet. Verkade som att Maxim blev ganska imponerad av min teknik och att jag tog tyngre vikter än han trodde att jag skulle ha. Dock tvingade han mig att ta nästan min egen vikt i bänkpress. Han tvingade mig även fast jag sa nej, och sen blev han sur när jag inte kunde pressa upp den. Vad tror han om mig egentligen? Haha. Då blev han nog inte lika imponerad.

När Sebastian har slutat ska vi åka och äta middag i Föne. Men idag ska jag vara lite duktigare medans jag väntar på han än jag var igår. Då spelade jag Sims i ca 3 timmar. Idag tänkte jag försöka få lite gymnasiearbete gjort, och kanske börja läsa lite inför Historaprovet näta vecka också.

Förut la jag alltid ut webcambilder i inlägg. Lite glesare med det nuförtin, men tänkte att jag kan passa på nu när jag sitter och myser i min gosiga Snuggie! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jonas

Publicerad 2013-11-28 15:02:02

Vad äre för lirare?, bättre att ta mindre vikt och köra fler gånger. Blir mer vikt i längden.

Postat av: klara

Publicerad 2013-11-28 18:54:22

Snygging!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela