Elsa Jonsson

JULLOV

Publicerad 2013-12-20 14:58:50 i Vardag,

Skriver man jullov ihop eller isär? Jullov - Jul lov. Ingen aning faktiskt.

Hujedamig vilken dag det här har varit! Och vilken vecka det har varit! Har koncentrerat på att förbereda till julshowen hela veckan, och idag hade vi den. Jättejättelycket blev det! Har hört både kommentarer som "Bästa julshowen" och att det blir svårt för 2orna att slå det här nästa år. Vi är la för grymma min klass! Och alla andra som var med och hade uppträdanden var också jätteduktiga. Tror det gick bra för alla faktiskt! Jättebra gjort av alla, verkligen.
Jag har räknat efter, och eftersom vi hade 2 föreställningar har jag bytt om 12 gånger idag. 13 om man räknar med myskläderna jag satte på mig nu när jag kom hem. Och 4 olika frisyrer per show har jag haft

Nu har jag kommit hem till min lilla lägenhet, och nu är det alltså JULLOV!! . 
Själv börjar jag lovet på tråkigast möjliga sätt. Damsuga och moppa golven. Men jag har satt igång julmusiken på högsta volym, så det ska nog gå undan när man fåt lite julpepp.
Ska jag erkänna så har jag faktiskt tjuvtänt det 4e adventsljuset eftersom att jag inte är här på söndag..



 
 


 
 

Kommentarer

Postat av: klara

Publicerad 2013-12-20 16:13:05

SEXIG!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela